Service Manager verze 9.70

Micro Focus (dnes Opentext) představil Service Manager verze 9.70. Service Manager je mezi zákazníky oblíbený nástroj pro správu IT procesů. Tento nástroj neztrácí svou oblibu, kvůli neomezené flexibilitě a možnostem přizpůsobení podle potřeby.

Výjimečná stabilita a spolehlivost nástroje jsou dalšími velmi oceňovanými vlastnostmi a v novějších verzích zabudovaná umělá inteligence povýšila tento ITSM nástroj mezi špičková řešení.

Ve verzi Service Manager 9.70 je realizováno více než 20 nových funkcí a návrhů na vylepšení od zákazníků, včetně 64bitové platformy, vizualizace SLM a scorecardu.

Nejzajímavější nové funkce této verze jsou:

64BITOVÁ PLATFORMA

  • V této verzi je k dispozici 64bitová verze serveru Service Manager pro platformu Windows i Linux. Upgrade na 64bitovou platformu poskytuje vylepšený výkon, stabilitu a bezpečnost – Tímto bylo odstraněno omezení paměti na 4 GB pro 32bitové aplikace, které již pro 64bitové aplikace neexistuje.
  • Implementace klastru byla zjednodušena a lze ji realizovat snadněji než dříve.
    • Počet souběžných uživatelských relací pro každý proces (servlet) byl zvýšen z 50 na 250.
    • Certifikovaný rozsah souběžných uživatelských relací pro každý proces byl zvýšen z 50–100 na 150–450.

NOVÉ A VYLEPŠENÉ PROSTŘEDÍ 

  • Ve verzi Service Manager 9.70 byla výrazně vylepšena vizualizace správy úrovně služeb, která zobrazuje sloupcové grafy jak v seznamu záznamů, tak i na každé kartě Zobrazení SLT u Incidentů a Interakcí.
    Je zde zobrazen aktuální stav měření SLA grafickou formou, která napomáhá pracovníkům se snadnou a rychlou orientací ohledně stavu metrik SLA a tím podporuje dosažení cílů OLA a SLA.
  • Resetování hesla uživatelem bylo obohaceno o bezpečnostní otázky, čímž byla zvýšena bezpečnost.
  • Nové vyhledávací pole v horní části systémového navigátoru umožňuje rychlejší vyhledávání a navigaci napříč položkami v nabídce Správce služeb.
  • Inteligentní e-mail umožňuje nově vytvořit i záznam o změně po přijetí nové e-mailové zprávy. Také je možné emailem aktualizovat incident, interakci nebo záznam změny, pokud e-mailová zpráva odpovídá formátu odpovídajícímu e-mailové zprávě, aktualizující existující tiket.

NOVÝ INTERNÍ MONITORING NÁSTROJE

Díky okamžitým a vizualizovaným informacím o stavu nástroje v portálu Service Manager Scorecard může správce systému získat následující informace:

  • Přehled o struktuře škálování systému a zdraví každého SM serveru.
  • Přehled informací o využívaných licencích.