Články a workshopy

Servicedesk v éře low-code/no-code

Dnešní servicedesk provozujeme v éře správy IT služeb, kde rychlost, flexibilita a uživatelská přívětivost hrají klíčovou roli. Ukázali jsme vám, jak lze pomocí platformy OpenText Service Management efektivně přizpůsobit procesy a uživatelské rozhraní bez nutnosti programování. Představili jsme Vám řešení, které umí reagovat na nové požadavky customizace v řádu hodin a kde je možné postavit nový modul do druhého dne.

Zjistit více

Service Desk a životní cyklus vývoje aplikace

Jak mobilní aplikace zrychlují zpracování tiketů a jak se Service Desk stává integrujícím prvkem celého životního cyklu vývoje aplikace, od projektu přes release a change management s efektivním propojením na DevOps a řízením test managementu.

Zjistit více

Objevte sílu integrovaného IT se SMAX

Chcete transformovat váš IT Service Management? Náš workshop "Objevte sílu integrovaného IT se SMAX" ukázal, jak propojit klíčové systémy a automatizovat procesy pro maximální efektivitu a transparentnost. Ukázali jsme praktické vhledy do integrací SMAX s nástroji jako MS Teams, SAP, Azure DevOps nebo PowerBI, což vám umožní zefektivnit komunikaci, správu majetku a automatizaci úloh. Objevili jste tak, jak SMAX posune vaše ITSM na novou úroveň.

Zjistit více

Service Desk OpenText SMAX zrychluje řešení požadavků v ČD Cargo

V dnešním dynamickém a technologiemi řízeném světě se stává efektivní správa IT služeb klíčovým faktorem pro udržení konkurenceschopnosti a zajištění vysoké úrovně spokojenosti zákazníků. Bez správně nastaveného systému řízení požadavků, incidentů, změn atp. je pro organizace stále náročnější udržet krok s rychlým tempem inovací a stále rostoucími nároky. V tomto kontextu se firma ČD Cargo rozhodla implementovat systém OpenText™ Service Management (SMAX), aby optimalizovala své IT procesy a zlepšila celkovou efektivitu provozu ICT řešení.

Zjistit více

Řízení změn v Service Desku

Pořádaný workshop byl zaměřený na pohled na efektivně implementovaný proces řízení změn umožňující minimalizovat rizika, zrychlit implementaci změn a zlepšit celkovou kvalitu IT služeb

Zjistit více

SMAX: Reálná řešení pro ITSM

V rámci workshopu jsme se ponořili do klíčových funkcí Service Desk SMAX, které zjednoduší práci uživatelům, řešitelům i administrátorům. Podělili jsme se s vámi o praktické tipy, jak urychlit každodenní správu IT služeb.

Zjistit více

SMAX and Artificial intelligence

Víte jak na to, aby vaše ITSM oddělení udělalo revoluční skok? Na našem workshopu jste zjistili, jak umělá inteligence promění váš způsob práce. SMAX, v kombinaci s AI, vám umožní automatizovat rutinní úkony, zlepšit přesnost klasifikace tiketů a poskytovat vašim uživatelům rychlejší a efektivnější podporu. Ukázali jsme si, jak AI může přeměnit vaše data na cenné znalosti a jak snížit náklady na IT služby. Budoucnost ITSM je tady!

Zjistit více

Série ITOM workshopů pro rok 2025

Ve spolupráci s OpenText jsme pro vás připravili sérii workshopů pro rok 2025, které jsou zaměřeny na oblast ITOM (IT Operations Management) a ITSM (IT Service Management) řešení. Nadcházející workshopy v ITOM oblasti jsou zaměřeny na platformu SMAX (Service Management Automation X) a uCMDB (Universal CMDB) a poskytnou Vám cenné znalosti a praktické ukázky pro řízení byznysu v oblasti ITOM.

Zjistit více