Service Desk a životní cyklus vývoje aplikace

Jak mobilní aplikace zrychlují zpracování tiketů a jak se Service Desk stává integrujícím prvkem celého životního cyklu vývoje aplikace, od projektu přes release a change management s efektivním propojením na DevOps a řízením test managementu.

 

Realizovali interaktivní workshop "Service Desk a životní cyklus vývoje aplikace", který se uskuteční 22. července 2025.

 

Měli jste možnost prozkoumat, jak mobilní aplikace revolučně mění zpracování tiketů a jak se váš Service Desk může stát klíčovým integrujícím prvkem v celém životním cyklu vývoje aplikací.

 

Na tomto workshopu jsme nemluvili o teorii; ukázali jsme vám, jak praktické use cases transformují každodenní operace:

 

<p>Mobilní aplikace v akci: Zrychlete zpracování tiketů</p>

Mobilní aplikace v akci: Zrychlete zpracování tiketů

Zjistěte, jak mobilní řešení revolučně mění správu tiketů v Service Desku, zrychlují reakční doby a zvyšují spokojenost uživatelů.

<p>Propojené inovace: Od Service Desku k DevOps</p>

Propojené inovace: Od Service Desku k DevOps

Objevte, jak bezproblémově integrovat Service Desk do vašich DevOps procesů pro dosažení maximální agility a kontinuálního dodávání

<p>Komplexní řízení: Od Projektu, přes Release až po Change s integrací na DevOps</p>

Komplexní řízení: Od Projektu, přes Release až po Change s integrací na DevOps

Projděte s námi celý životní cyklus vývoje aplikace a pochopte, jak efektivně řídit projekty, release a změny (change management) s integrací do DevOps prostředí

<p>Test management: Řízení kvality přímo ze Service Desku</p>

Test management: Řízení kvality přímo ze Service Desku

Ukážeme vám, jak Service Desk hraje klíčovou roli v řízení testování a zajišťování kvality vašich softwarových produktů