Servicedesk v éře low-code/no-code

Dnešní servicedesk provozujeme v éře správy IT služeb, kde rychlost, flexibilita a uživatelská přívětivost hrají klíčovou roli. Ukázali jsme vám, jak lze pomocí platformy OpenText Service Management efektivně přizpůsobit procesy a uživatelské rozhraní bez nutnosti programování. Představili jsme Vám řešení, které umí reagovat na nové požadavky customizace v řádu hodin a kde je možné postavit nový modul do druhého dne.

 

Jak přizpůsobit funkce servicedesku SMAX bez jediného řádku kódu?

 

Pořádali jsme workshop, kde jste se dozvěděli jak je dnešní servicedesk provozován v éře správy IT služeb, kde rychlost, flexibilita a uživatelská přívětivost hrají klíčovou roli.

 

Co jste se dozvěděli:

  • Jak funguje SMAX Studio a jaké možnosti nabízí pro customizaci
  • Jak lze využít dynamické formuláře a měnit uživatelské rozhraní
  • Jak řídit tok zpracování tiketů bez nutnosti programátorské úpravy workflow
  • Jak integrovat servicedesk bez kódování
  • Jak mohou administrátoři i procesní manažeři reagovat na změny rychleji a samostatně
  • Tipy, jak zkrátit dobu nasazení nových požadavků a zvýšit spokojenost uživatelů

 

Pro koho byl workshop určen:

  • Pro administrátory servicedesku, kteří chtějí mít větší kontrolu nad systémem bez závislosti na vývojářích
  • Pro manažery procesů, kteří hledají agilní nástroje pro řízení změn a zlepšování služeb