Představte si Service Desk, který pracuje jako dokonale sladěný orchestr, to Vám ukážeme na našem workshopu "Objevte sílu integrovaného IT se SMAX".
Tento workshop byl šitý na míru specialistům, kteří hledají efektivní cesty k propojení a automatizaci svých IT procesů. Představili Vám praktické use cases, které promění váš service desk v centrální nervové centrum vašeho IT prostředí.
Na workshopu jsme se zaměřili na následující klíčové integrace a use cases:
- SMAX & Microsoft Teams:
- Ukázali jsme vám, jak zefektivnit komunikaci – od založení tiketu přímo z MS Teams až po automatické notifikace do MS Teams kanálů, které drží celý tým v obraze.
- SMAX & SAP Asset Management (AM):
- Viděli jste, jak automaticky zajistit konzistentní data díky přenosu informací z evidence majetku přímo do konfigurační databáze SMAX.
- SMAX & SAP Solution Manager (SOLMAN):
- Vzájemná synchronizace požadavků a incidentů mezi SMAX a SAP Solution Managerem zajistí, že žádná informace se neztratí.
- SMAX & Azure DevOps:
- Objevili jste, jak sjednotit Service Desk a vývoj – realizace interních změn v DevOps, plně řízených a synchronizovaných ze SMAX, pro agilnější IT.
- SMAX & OData:
- Zobrazení klíčových dat ze Service Desku v centrálních reportovacích nástrojích na platformách Microsoft a SAP pro strategické rozhodování.
- SMAX & Umělá inteligence (AI):
- Poznali jste, jak AI zvyšuje efektivitu vašeho Service Desku a poskytuje inteligentní podporu.
- SMAX & Operations Orchestration (OO):
- Automatizujte složité procesy – od náboru nového zaměstnance, přes automatické založení tiketů přes SoapUI, vytvoření uživatele v Azure, přiřazení uživatele do skupiny, až po vytvoření přístupů uživatele na Linux.
- UCMDB & SCCM:
- Zjistění konfigurací HW a SW na všech desktopech ve firmě a udržuení konfigurační databáze aktuální pro dokonalý přehled.
Kdy a kde:
- Datum: úterý, 24. června 2025
- Čas: 9:30 - 11:30
- Místo: Budova Opentext, Za Brumlovkou 5/1559, Praha
REGISTRUJTE SE ZDE