Objevte funkce service desku, které posunou vaše IT vpřed

Na listopadovém workshopu představíme, jak může moderní Service Desk SMAX od OpenText zefektivnit řízení IT procesů a podpořit digitální transformaci organizace. Získáte přehled o možnostech automatizace, standardizace a integrace procesů v rámci IT služeb. Přijďte se inspirovat praktickými ukázkami, které vám pomohou zjednodušit každodenní práci vašich týmů.

 

Workshop je určen všem, kteří chtějí lépe porozumět, jak Service Desk podporuje efektivní řízení IT procesů a pomáhá organizacím dosahovat vyšší agility, transparentnosti a bezpečnosti. Na reálných scénářích vám ukážeme, jak lze propojit jednotlivé oblasti ITSM do jednoho uceleného ekosystému pomocí platformy SMAX od OpenText.

 

Co vás čeká:

  • Onboarding nového zaměstnance včetně automatické tvorby požadavků
  • Test Management: Řízení životního cyklu testů v Service Desku
  • Řízení releasů založené na změnách vzniklých z požadavků, incidentů a problémů
  • Service Deskem podporované řízení změn v SAP
  • Efektivní správa předschválených změn
  • Service Deskem řízené zrychlené řešení bezpečnostních incidentů