Články a workshopy

Automatizujte ITSM a zvyšte efektivitu s SMAX

ITSM je váš motor efektivity, ne brzda. Společně s OpenText odhalíme, jak platforma SMAX a AI ukončí manuální rutinu a sníží vaši závislost na drahých konzultacích. Zjistěte na konkrétních use cases, jak dosáhnout hyper-efektivity a skutečně automatizovaného IT.

Zjistit více

Pochopte vše o skenování zařízení pomocí Universal Discovery

Ukázali jsme Vám, jak mít IT infrastrukturu skutečně pod kontrolou – od životního cyklu konfiguračních položek, přes odhalení architektury Kubernetes, až po proměnu CMDB v silný nástroj pro reporting a analýzu. Ukázali jsme Vám, jak předvídat dopady změn díky pokročilé Impact analýze a využívat OData pro otevřený přístup k datům vaší infrastruktury. Tento workshop propojuje praktické use case pro efektivní správu a optimalizaci IT.

Zjistit více

Servicedesk v éře low-code/no-code

Dnešní servicedesk provozujeme v éře správy IT služeb, kde rychlost, flexibilita a uživatelská přívětivost hrají klíčovou roli. Ukázali jsme vám, jak lze pomocí platformy OpenText Service Management efektivně přizpůsobit procesy a uživatelské rozhraní bez nutnosti programování. Představili jsme Vám řešení, které umí reagovat na nové požadavky customizace v řádu hodin a kde je možné postavit nový modul do druhého dne.

Zjistit více

Service Desk a životní cyklus vývoje aplikace

Jak mobilní aplikace zrychlují zpracování tiketů a jak se Service Desk stává integrujícím prvkem celého životního cyklu vývoje aplikace, od projektu přes release a change management s efektivním propojením na DevOps a řízením test managementu.

Zjistit více

Objevte sílu integrovaného IT se SMAX

Chcete transformovat váš IT Service Management? Náš workshop "Objevte sílu integrovaného IT se SMAX" ukázal, jak propojit klíčové systémy a automatizovat procesy pro maximální efektivitu a transparentnost. Ukázali jsme praktické vhledy do integrací SMAX s nástroji jako MS Teams, SAP, Azure DevOps nebo PowerBI, což vám umožní zefektivnit komunikaci, správu majetku a automatizaci úloh. Objevili jste tak, jak SMAX posune vaše ITSM na novou úroveň.

Zjistit více

Service Desk OpenText SMAX zrychluje řešení požadavků v ČD Cargo

V dnešním dynamickém a technologiemi řízeném světě se stává efektivní správa IT služeb klíčovým faktorem pro udržení konkurenceschopnosti a zajištění vysoké úrovně spokojenosti zákazníků. Bez správně nastaveného systému řízení požadavků, incidentů, změn atp. je pro organizace stále náročnější udržet krok s rychlým tempem inovací a stále rostoucími nároky. V tomto kontextu se firma ČD Cargo rozhodla implementovat systém OpenText™ Service Management (SMAX), aby optimalizovala své IT procesy a zlepšila celkovou efektivitu provozu ICT řešení.

Zjistit více

Řízení změn v Service Desku

Pořádaný workshop byl zaměřený na pohled na efektivně implementovaný proces řízení změn umožňující minimalizovat rizika, zrychlit implementaci změn a zlepšit celkovou kvalitu IT služeb

Zjistit více

SMAX: Reálná řešení pro ITSM

V rámci workshopu jsme se ponořili do klíčových funkcí Service Desk SMAX, které zjednoduší práci uživatelům, řešitelům i administrátorům. Podělili jsme se s vámi o praktické tipy, jak urychlit každodenní správu IT služeb.

Zjistit více